Co milují naši psi ?

29.11.2012 14:34

Již skoro rok krmíme švédským krmivem Husse.  www.husse.cz 

 

 A jak jsem zjistila, že je to to pravé ?

   Naší krásné Hellen se narodila štěňátka  a bohužel její srst nebyla po porodu tak hezká, jak bych si při  dalších výstavách představovala. 

Do té doby jsem celou naši smečku krmila superprémiovým a velmi známým krmivem, ale pouze pro štěňata. Pokud jsem přešla na stravu Adult, 

byla srst horší a "bobíky" obrovské a že by se dobře sbíraly z trávy.. na to zapomeňte.  Ale i Tak jsem chvíli vydržela v domnění, že si psi zvyknou .... 

Nezvykli ani oni ani já. A tak nastala fáze zkoušení. Nemám ráda tuto fázi, pro psy není příiš příjemná - mám na mysli hlavně jejich žaludek a trávení. 

  I když je na výstavách k vidění mnoho značek a tak můžete zkoušet, mě odrazuje to, že mnoho z nich se vyrábí v jimém státě, než je původní receptura.

Chápu, že Nadnárodní společnosti hýbou světem, ale jsem raději, pokud nehýbou mnou :-). 

  Takže po neustálém hledání na internetu, na výstavách a bádání nad složením, jsem zamířila na sever ... A náhoda nebyla ani to, že mi byla doporučena švédskými chovateli.

   Naše smečka je různorodá a činorodá a tak pro mě bylo také důležité, abych nemusela dávat každému jiné jídlo. A najít takové složení, aby vyhovovalo mlsmým anglickým buldokům, starší dámě amerického stafordšírského teriéra a 2 loveckým psům a rostoucímu štěněti německé dogy, nebylo zrovna lehké.

Většina naší smečky miluje superprémiové krmení  : jehně - rýže, které střídáme s lososem a rýží.  Pokud je zrovna lovecká sezona, krmíme naše lovecké holky Optimal energi  a i když jsou obě krátkosrsté, nepotřebují zimní "kabáty" ani při lovu v mrazech. A Hellen ? Ta za pár týdnů zarostla tak, jako by nikdy žádná štěňátka neměla a tak jsme mohli dál pokračovat v její výstavní kariéře:-), stejně tak, jako s našimi ostaními buldoky. 

  Jsem zastáncem toho, že se má pes dosytosti najíst a ještě aby si  měl udržet potřebné kilogramy. Hodně lidí si myslí že pokud dá svému psovi více energeticky náročné krmivo / což znamená více tuku a  bílkovin /, může mu dát menší dávku a tak ušetřit . Ale představte si sami sebe .. také potřebujete mít pocit zasycení a ne jen přísun "odvážené stravy". Proto je nutné sledovat složení stravy i u psů. A stále mít na mysli, že pokud dáváme kvalitní krmivo, je další přikrmování nežádoucí. To si myslíme my- lidé, že našim 4-nohým kamarádům přilepšujeme, ale opak je pravdou ...

Ale i já dávám piškoty, jako odměnu a sem - tam maso, jablko, jugurt. Ale raději odměňuji pamlsky přímo pro psy nebo kočky. 

  Pokud jsem Vás navnadila a máte chuť mi napsat : andrea.lesche@seznam.cz a zeptat se nebo si Husse vyzkoušet, neváhejte a přejděte na stránky www.husse.cz, kde se můžete

zaregistrovat nebo rovnou objednat... Každý pejsek stojí za to, aby měl to nejlepší a byl pro nás naším šampionem  i bez výstav !

  Přeji  Vám i Vašim psům spokojený život s krmením, které bude tím nej třeba právě pro Vaše pejsky a kočičky.

 Andrea Lescheová a smečka :-)